پنجشنبه ۲۲ شهریور ۰۳

سقف آردواز به چه صورت ساخته مي شوند؟

ممكنه فكر كنيد كه ساخت اين مدل ورقه ها كاري آسان است اما اينطور نيست. اين ورقه ها در واقع به صورت پله اي ساخته مي شوند كه شيب هاي متفاوتي نيز دارند. در واقع ورقه هاي اين مدل مصالح را به گونه اي مي سازند كه در سطحي بالاتر از نماي ساختمان قرار گيرند. معمولا از اين مدل مصالح در بالاي پنجره ها، سقف هاي ويلايي، پوشش هاي آلاچيق ها و همچنين در اتاقك هاي كلبه اي استفاده مي شود.

توجه داشته باشيد كه آردواز همچنين خوبي هاي ديگري نيز دارد و شما ميتوانيد آنها را در سر در ورودي هاي مجتمع خود نيز استفاده كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه صفحه هاي آردواز در طرح ها و رنگ هاي مختلفي ارائه مي شوند. ميشه گفت شما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه صفحه هاي اين مدل مصالح را از پيش رنگ شده نيستند و ظاهر آن ها بدون هيچگونه رنگ اضافه اي كاملا شبيه به بتن است. نكته اي كه در اينجا بايد بدانيد اين است كه اين صفحه ها قابليت رنگ پذيري دارند و به همين دليل هم جاي هيچگونه نگراني اي وجود ندارد چرا كه شما ميتوانيد اين صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغيير دهيد. آردواز تقريبا تنها مدلي از مصالح است كه شما ميتواند آن را به هر رنگي كه علاقه داريد سفارش دهيد و مورد استفاده قرار دهيد.

سايبان پلي كربنات

علاوه بر سقف هاي معمولي و نيز سقف هاي شيرواني، سقف هاي ديگري وجود دارند كه به آن ها سايبان پلي كربنات اطلاق مي گردد. سايبان پلي كربنات كاربردهاي خاص مربوط به خود را دارد. به اين گونه كه از سايبان پلي كربنات به جهت پوشش دادن سقف مكان هاي محدودي از جمله: حياط خلوت، گلخانه، سوله، مراكز مختلف اداري- تجاري، استخر، پاركينگ اتومبيل ها و… به عنوان سايبان يا نورگير مورد استفاده واقع مي گردد تا علاوه بر اينكه به عنوان پوششي در برابر نور آفتاب واقع مي گردد، به علت خاصيت ضد ضربه بودن و نشكن بودن خود جايگزين بي بديلي براي سقف هاي شيشه اي قلمداد گردند. به تعبيري ديگر سايبان پلي كربنات نورهاي مضر و آزاردهنده آفتاب را گرفته تا در نهايت به محيط اطراف خويش روشنايي طبيعي را انتقال دهد. در ادامه در خصوص اين مدل از سقف ها موسوم به سايبان پلي كربنات برگرفته از ورق پلي كربنات بيش از پيش سخن به ميان خواهيم آورد.

ويژگي هاي مهم سايبان پلي كربنات

همانگونه كه يادآور شديم؛ از سايبان پلي كربنات بيشتر به براي نورگير يا ايجاد سايبان بيشتر استفاده مي كنند. اين مدل از سقف ها دربردارنده برخي از ويژگي هاي خاصي هستند كه انتخاب آن ها را به عنوان نخستين انتخاب و اولويت اصلي افراد به منظور پوشش گلخانه ها، پاسيو، حياط خلوت، تراس قرار مي دهند. از ديگر نكات جالب توجه اين مدل از سقف ها مي توان به زيبايي خيره كننده نماي آن ها و نيز رنگ هاي متمدل و جذاب آن اشاره كرد كه زيبايي خاصي را به وجود مي آورند.

از ورق هاي سايبان پلي كربنات به جهت كاربردهاي متمدلي از جمله عايق صوتي و حرارتي بيشترين استفاده را مي برند.

سايه بان سر درب نماي زيبا و آسايش

سر درب بعضي از خانه ها حس آرامش و زيبايي مطلق زيستن در روستاهاي خوش آب و هوا را به زندگي شهرنشيني امروزي منتقل مي سازد. به اين گونه كه شما مي توانيد با نصب سايه بان سر درب منزل خود، نمايي فوق العاده زيبا به ساختمان خود بخشيده و با توجه به اينكه سايه بان سر درب خانه هاي مسكوني را ميشه در فواصل دور مشرف به كوچه و خيابان هاي مجاور به راحتي مشاهده نمود، تنها با نصب و راه اندازي آن روي سر درب منزل مسكوني خويش مي توانيد نگاه ها را از فاصله ي دور به سمت و سوي خويش مجذوب كنيد و ارزش زيبايي ظاهري ساختمان خويش را نيز چند برابر سازيد. علاوه بر زيبايي منحصر به فردي كه سايه بان سر درب نصب شده به نماي بيروني منزل شما مي بخشد، شما مي توانيد از فوايد و مزيت هاي شايان توجه آن نيز بهره مند گرديد كه در ادامه مطلب به مهمترين آن ها اشاراتي خواهد شد. بنابراين در صورتي كه قصد خريد و نصب و راه اندازي سايه بان سر درب براي ورودي ساختمان يا منزل شخصي خويش داريد، با ما همراه باشيد تا با ارائه برخي از مهمترين نكات در اين زمينه شما را راهنمايي نماييم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.mobypicture.com/user/hefazsaze2

https://letterboxd.com/hefazsaze2/

https://www.ted.com/profiles/29906805/about

https://www.kiva.org/lender/hefazsaze24640

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2425265

https://audiomack.com/hefazsaze2

 

 

ساكنين بعضي ساختمان هاي قديمي به علت موقعيت مكاني ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نيستتد كه خانه خود را فقط به علت اينكه آسانسور ندارند تعويض كنند در اين شرايط بهترين گزينه، نصب آسانسور است اما در اين ميان بسياري از ساختمان ها فضاي كافي براي نصب آسانسور را ندارند و اين سوال براي آن ها مطرح است كه چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

آسانسور مانا با متخصصين حرفه اي و با تجربه، نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور و نصب آسانسور در بيرون ساختمان قديمي در استان تهران را امكان پذير كردند. گروه آسانسور مانا با بررسي شرايط پلكان ساختمان نصب آسانسور در فضاي كم را امكان پذير مي كنند. مشتريان عزيز مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس بگيرند.

نصب آسانسور در فضاي كم

همشهريان عزيز با برررسي و تشخيص متخصصين حرفه اي شركت مانا آسانسور در تهران امكان نصب آسانسور در فضاي كم وجود دارد.

خيلي از افرادي كه در ساختمان هاي فاقد آسانسور زندگي مي كنند، بارها و بارها تصميم به نصب آسانسور مي گيرند اما بدون مشورت با شركت و كارشناس متخصص به علت كمبود فضا از نصب آن منصرف مي شوند. در اين شرايط به خصوص كه با كمبود جا براي نصب آسانسور روبرو هستيد از چند متخصص شركت معتبر آسانسور سوال بپرسيد و مشورت بگيريد.

متخصصين آسانسور مانا  asansormana.com با ارائه انواع خدمات تضميني به صورت ?? ساعته و شبانه روزي به مشتريان خود مي باشند توانستند كه پس از چندين سال سابقه كاري حرفه اي، نام حرفه اي از خود به جا بگذارند.

همانطور كه مي دانيد اين روز ها انواع مختلفي از آسانسور مورد استفاده قرار مي گيرند و با توجه به شرايط ساختمان، مي توان آن را با دريافت مجوز و تاييد متخصصين، در بيرون ساختمان نضصب كرد و يا از ابعاد كوچك و استاندارد آن استفاده كرد. از اين رو ديگر نگران نصب آسانسور در ابعاد كم نباشند كافيست كه انجام اين كار را به يك شركت معتبر نصب آسانسور بسپاريد.

از آن جايي كه بر اساس مقررات ملي ساختمان حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور ??? در ??? است و در اندازه هاي پايين تر از ??? در ??? قابل اجرا نيست بايد پيش از هر كاري يك شركت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بيابيد و با خيالي آسوده انجام كار را به تيم مهندسين مجرب آن بسپاريد تا از نتيجه حاصل از آن رضايت خاطر داشته باشيد.

نصب آسانسور در فضاي كم ويلا و خانه هاي دوبلكس

خانواده هايي كه در خانه هاي قديمي دوبلكس زندگي مي كنند و به مرور زمان استفاده از پله برايشان سخت و طاقت فرسا مي شود و از طرفي با توجه به نقشه خانه فكر نمي كنند كه امكان نصب آسانسور در فضاهاي كم هم وجود دارد. مي توانيد از آسانسور هاي خانگي كوچك و يا به اصطلاح هوم لييفت استفاده كنند. مي توانيد در اين زمينه از مشاوره هاي با تجربه بهترين شركت آسانسور در تهران (آسانسور مانا) استفاده كنيد و بهترين نقطه از منزل را براي نصب آسانسور انتخاب كنيد.

اين آسانسور ها مناسب خانه هاي و ويلاهاي دوبلكس جديد و قديمي است و به علت ابعاد كم و ساده كردن جابجايي ميان طبقات خانه براي افراد سالمند طرفداران بسياري دارند.

چيپ تصوير EFFIO CCD دوربين مداربسته

 

حسگر تصوير بخشي از اجزاي تشكيل دهنده يك  دوربين مداربسته  است وظيفه اين جزء رساندن نور به لنز دوربين از طريق تبديل آن به سيگنال هاي الكتريكي است. در ساختار دوربين هاي مدار بسته از دو نوع سنسور تصوير CMOS و CCD استفاده مي گردد.
چيپ هاي تصوير EFFIO از دسته سنسورهاي CCD هستند كه توسط شركت سوني توليد مي شوند اين سنسورها داراي قابليت هاي ويژه اي بوده، نسبت به نور حساسيت بالايي داشته و كيفيت رنگ ها در تصاوير حاصل از آنها نيز مناسب است. اين چيپ ها داراي چندين نوع مختلف هستند.
دوربين هايي كه از تكنولوژي Effio سوني بهره مي برند قادرند تصاويري با وضوح و كيفيت بالاتر، با رنگ هاي زنده و نسبت سيگنال به نويز بيشتري ارائه دهند.

نحوه عملكرد سنسور Effio

سنسور Effio كه مخفف عبارت (Enhanced Features and Fine Image Processor)است داراي ويژگي هاي خاصي است كه آن را از هم رديفان خود متمايز مي سازد. از جمله اين ويژگي ها اين است كه از لحاظ فركانس خروجي، سنسور Effio فركانس خروجي به مراتب بالاتري دارد. همچنين رزولوشني كه اين چيپ تصوير ارائه مي كند بسيار پيشرفته تر بوده و فارغ از تكنولوژي مگا پيكسلي در دوربين هاي تحت شبكه است. با توجه به نحوه پردازش تصاوير در اين تكنولوژي، امكان دستيابي به تصاوير با وضوح بالاتر ميسر مي باشد.
در دوربين هايي كه مجهز به سنسور Effio هستند سيستم پيشرفته تصحيح و ارتقا رنگ ها در تصاوير وجود دارد كه رنگ هايي زنده و واقعي را به نمايش مي گذارند. در مورد وجود نويز در تصاوير نيز از هر دو تكنولوژي 2D-DNR و 3D-DNR براي كاهش نويز تصاوير استفاده مي كند.


لازم به ذكر است كه با استفاده از اين تكنولوژي امكان دستيابي به كيفيت بالاي تصوير در حالت زوم الكترونيكي (E-ZOOM) نيز امكان پذير است . زيرا در حالتي كه لنز دوربين را بر روي نقطه خاصي متمركز مي كنيد از كيفيت تصوير كاسته مي شود اما با وجود اين سنسور اين مشكل تا حد زيادي برطرف گرديده است. به نحوي كه براي مثال در دوربيني با قابليت زوم بالا بدون افت كيفيت تصوير اين كار انجام مي شود.

  1. http://www.lucka-uprava-sdz.hr/galerija/emodule/566/eitem/72
  2. https://www.weddingmapper.com/topics/767-anyone_had_reception_at_congress_plaza_hotel___
  3. http://www.usatrip.be/?page_id=2#comment-426343
  4. https://ao.23video.com/video/61955495/la-cucina-alessi-by-oras-3

 

 

همان طور كه مي دانيد؛ كار  كردن اغلب وسايل مكانيكي مثل آسانسور، با لرزش و يا توليد صدا همراه است و در نتيجه گاهي اوقات اين صداها باعث آزار و اذيت كردن افراد مي شود. صدا دادن آسانسور؛ در بعضي مواقع امكان دارد بسيار خطرناك باشد و به افراد هشدار دهد. از اين رو قبل از هر چيزي بايد به دنبال دليل صدا باشيد و سعي كنيد اگر ايرادي داشت؛ آن را بر طرف كنيد. در ادامه اين مقاله بلاگ با كمك آسانسور مانا بيشتر با دليل صدا دادن آسانسور آشنا مي شويد.

نازك بودن اندازه ديوار

امروزه به علل مختلفي در صنعت ساختمان سازي؛ ضخامت ديوارها را كمتر از حد معمول درست مي كنند و همين باعث صدا دادن آسانسور مي شود. از اين رو مي توان گفت كه جاي نگراني وجود ندارد و نيازي به تعمير آسانسور نيست.

آلوده بودن كفشك  هاي آسانسور  https://asansormana.com/

كفشك آسانسور وسيله  اي  است كه باعث مي شود كادر وزنه بر روي ريل و كابين آسانسور راحت تر حركت كنند. به همين دليل مي توان گفت كه كفشك در حركت آسانسور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و اگر كثيف باشد؛ باعث صدا دادن آسانسور مي شود. پس از اين كه مطمئن شديد صداي آزار دهنده از كفشك است؛ بايد براي تميز كردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهيد تا آسانسور روان  تر حركت كند و ديگر صدايي ايجاد نشود.

هنگام سرعت گرفتن آسانسور

گاهي اوقات بر اثر سرعت گرفتن؛ صداهايي از آسانسور بلند مي شود اما قبل از پيگيري براي تعمير آسانسور بايد درباره مدل سرعت گيري آن اطلاعات و آگاهي هاي لازم را به دست آوريد. در اين مورد هم امكان دارد صدا به دليل عدم تنظيم ترمز باشد كه اين صدا بيشتر در حين ايستادن آسانسور رخ مي دهد.

خشك شدن ريل هاي آسانسور

ريل  آسانسور براي هدايت كابين  آسانسور و كادر وزنه در چاه آسانسور نصب مي شود. اين ريل علاوه بر هدايت كابين آسانسور و كادر وزنه؛ وظيفه دارد تعادل را بين اجزا ايجاد كند و باعث پيشگيري از هر گونه لرزش و صدا دادن آسانسور شود. ريل آسانسور براي اين كه بتواند به نرمي و به صورت روان در چاه آسانسور حركت كند؛ نياز به روغن كاري دارد و بايد هر چند وقت يك بار آن را انجام دهيد.

تعميركاري كه هر ماه براي بازرسي از آسانسور شما مي  آيد؛ بايد هر دفعه از پر بودن روغن دان  ها اطمينان لازم را حاصل نمايند. زيرا اگر آسانسور شما به  طور مرتب و به صورت ماهيانه سرويس نشود؛ خرابي در آن به وجود مي آيد و در نتيجه باعث زياد شدن صدا و تعمير آسانسور خواهد شد.

به گفته كارشناسان بهترين مركز تعمير آسانسور اگر هيچ كدام از علل بالا باعث كم شدن صدا در آسانسور تان نشده است؛ بايد با به  كارگيري كف گردها، الكترو موتورهاي كم صدا، درام ترمز، بالانس خوب روتور، بالانس ديناميكي كوپلينگ، و… مشكل صداي آن را برطرف كنيد. معمولا بيشتر صدا  هاي ايجاد شده از آسانسور را مي  توان با سرويس كردن از  بين برد و اگر به طور مرتب مورد بررسي قرار بگيرند، كمتر با بعضي مشكلات و صدا دادن آسانسور روبروآ خواهند شد.

علل از كار افتادن آسانسور

سيستم آسانسور يك سيستم الكتريكي مكانيكي است كه از قطعات ريز و درشت بسياري تشكيل شده است. اختلال در هر يك از بخش هاي حياتي آسانسور مثل موتور آسانسور يا تابلو فرمان آسانسور منجر به از كار افتادن آسانسور و از دسترس خارج شدن سرويس دهي آن مي شود. اين اختلال ها ممكن از در بخش الكتريكي آسانسور يا در بخش هاي مكانيكي آن رخ دهد. گاهي عوامل از كار افتادن آسانسور از داخل خود سيستم آسانسور است و گاهي امكان دارد عوامل بيروني همچون قطع شدن برق باعث از كار افتادن آسانسور شود. در اين صفحه شركت آسانسور مانا قصد دارد مروري بر مهم ترين علل از كار افتادن آسانسور بيندازد و حوادث احتمالي از كار افتادن آسانسور را بررسي كند. پس تا انتها با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

 

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

وقتي به سايبان ها فكر مي كنم ، به سايه هاي پنجره راه راه سبز و سفيد جنگلي در دوران جواني خود فكر مي كنم كه ثابت بالاي پنجره هاي خانه مادربزرگم بودند. آيا مي دانيد كه سايبان ها به مصر باستان و سوريه برمي گردد كه مغازه داران از تشك هاي بافته شده براي سايه زدن به غرفه ها و خانه هاي بازار استفاده مي كردند؟ براي ساليان متمادي ، سايه بان به سايبان ها متكي بود تا از فضاي داخلي در برابر نور خورشيد محافظت كند و به حفظ محيط خنك در ماه هاي تابستان كمك كند. در حالي كه سايبان هاي پنجره ثابت ديگر براي خانه هاي مدرن متداول نيستند ، سايبان هاي جمع شونده هنوز براي ايجاد سايه در فضاي باز بسيار محبوب هستند.

سايبان ها به دو صورت ثابت و جمع شونده موجود هستند كه هم ظاهر و هم عملكرد بيروني خانه يا محل كار را بر عهده دارند. سايبان هاي ثابت كه از مزاياي آن مي توان به قاب محكم و طولاني مدت و حفاظت كامل از آب و هوا اشاره كرد ، بيشتر مناسب خانه ها و مشاغل تاريخي است تا خانه هاي مسكوني. تاريخ آنها طولاني و از بين رفته است و در برابر آزمون زمان و همه عناصر طبيعت مقاومت مي كند.

 

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/689v?k=2dc51edb7103a475c769cbac8e12c670

 

https://sites.google.com/view/easily-grow-within/home

 

سايبان هاي جمع شونده كه بر روي پنجره ها و حياط ها قابل استفاده است ، سايه اي كاربردي ايجاد مي كند و با حداقل ردپا ، جذابيت مدرن را برآورده مي كند. عملكرد آنها فراتر از يك سايبان ثابت با چندين سبك و عمليات است.

 

سايه بان پنجره ، مانند سايبان بولدسگالور سولاناي ما ، يك سايبان مينيمال است ، در طراحي آن ساده است. به عنوان اساسي ترين سايبان جمع شونده ، سايه غلتكي با دو بازوي عمودي مستقيم است كه در محل اتصال به هم چسبيده اند و اجازه مي دهد سايه گسترش يافته و عقب بكشد. پارچه مورد استفاده در اين نوع سايبان ها از اكريليك بافته شده تا پارچه لمينت شده ، براي استفاده در فضاي باز تأييد شده است و در برابر عناصر و محو شدن مقاومت مي كند. مي توان آن را به صورت دستي يا براي سيم كشي سيم كشي كرد و معمولاً گزينه اي براي افزودن يك كاپوت محافظ جداگانه براي اطمينان از يكپارچگي پارچه در طول زمان دارد. سايبان هاي پنجره ، همانطور كه از نامشان مشخص است ، پنجره ها و درهاي حياط را تزئين مي كنند ، اما مي توانند تا 18 فوت عرض داشته باشند و آنها را براي حياط هاي بيروني نيز انتخاب مي كند.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pedicure.com/activity/p/439454/

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

 

 

https://hookedheartie.com/activity/p/869073/

http://mel-assessment.com/activity/p/799826/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/532277/

https://www.webtalk.co/n/35303372

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/153879232023315

http://y8space.com/activity-2/p/413589/

https://www.aiuextension.org/activity/p/744599/

https://hometownhomedecor.com/activity/p/467572/

 

 

 

مدل جديد كليد پريز اَرس سفيد با طرح ها و رنگ هاي متنوع

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/07/iranelectric-aras-poster.jpg

محصول جديد كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس ميباشدمدل ارس سفيد جديدترين محصول توليد شده شركت ايران الكتريك ميباشد و همگام با آخرين متد طراحي روز ميباشد كه در فضاهاي مدرن و تمامي سبك هاي طراحي داخلي و دكوراسيون داخلي مخلتف قابل استفاده است.

كليد و پريز ارس سفيد داراي مكانيزم جديد منطبق با استاندارد هاي روز دنيا با قاب دور سفيد و مياني سفيد از سري كليد و پريز هاي اقتصادي و ساده و مقرون به صرفه ميباشد. قيمت كليد پريز ارس بسيار ارزان ميباشد و شايد بتوان گفت يكي از ارزان ترين مدل كليد و پريز ميباشد

ارس , حس خوب سادگي

اين سري از كليدوپريز داراي ساختاري شيك و ساده با ظاهري زيبا مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري و غيره به كار رود. اين نوع كليد و پريز ها داراي مكانيزم برليان هستند كه توليد شده از پلي كربنات و مقاوم بوده و داراي كنتاكت هاي برنجي ميباشد.

همچنين به زودي مدل ارس در رنگ هاي بژ – زغال سنگي – نقره اي توليد خواهد شد. در حال حاضر ارس با قاب لوكس و لاكچري طرح متال طلايي موجود ميباشد.

 

 

چگونه مي توانيم لباس طراحي كنيم؟

در دنياي مد ، طرح هاي جديد را مي توان قبل از اينكه در واقع طراحي و دوخته شوند ، در قالب طرح ارائه كرد. اين بدان معناست كه ابتدا طرحي از طرح كشيده مي شود و سپس طرح لباس روي آن ايجاد مي شود. نكته اين نيست كه واقعاً چهره اي واقع گرايانه ترسيم كنيد ، بايد طرحي داشته باشيد كه روي آن تصاوير روي لباس ، دامن ، بلوز ، اكسسوري و ... به تصوير كشيده شده و خلاقيت شما را نشان دهد. افزودن رنگ ها و تغييراتي مانند موج ها ، درزها و دكمه ها به ايده هاي شما كمك مي كند.

 

طراحي لباس جديد در حال تبديل شدن به يكي از هيجان انگيزترين مشاغل است و مدام در حال پيشرفت است. همچنين به كار و فعاليت زيادي نياز دارد و مي تواند بسيار رقابتي باشد. اگر بتوانيد يك طراح مد موفق باشيد ، راه درازي در پيش داريد. اما چند مرحله ساده وجود دارد كه مي توانيد براي شروع روند طراحي لباس خود انجام دهيد ، چه براي امرار معاش انجام دهيد يا نه.

شرايط لازم براي يادگيري طراحي لباس

https://rayastor.ir/blog/tarhestan-35488128/

 با آموزش طراحي لباس آشنا شويد. نيازي نيست كه يك تصويرگر و طراح حرفه اي باشيد. بسياري از طراحان هنگام طراحي از يك سبك ساده استفاده مي كنند. با اين حال ، شما بايد ايده هاي ذهني خود را تجسم كنيد. براي اين كار ، كلاس نقاشي را بگذرانيد ، چند كتاب در زمينه طراحي لباس بخوانيد و فقط تمرين كنيد. مهمترين قسمت يادگيري هر مهارت جديد انجام دادن آن به صورت زياد و مداوم است. هر روز 30 دقيقه به تمرين طراحي اختصاص دهيد.

با خياطي آشنا شويد. اگر نمي خواهيد درباره شخصي كه در واقع طرح هاي شما را مي دوزد بخوانيد ، بايد در مورد خياطي بدانيد. بنابراين در كلاس هاي خياطي شركت كنيد. اگر قصد داريد لباس هاي خود را بدوزيد ، بايد الگو سازي را مطالعه كنيد. شما بايد بدانيد كه چگونه يك لباس به صورت فيزيكي مونتاژ مي شود. دوخت را با چند الگو و طرح ساده شروع كنيد.

مشتري خود را در نظر بگيريد. به نظر شما چه كسي طرح هاي شما را دوست دارد و آن را خريداري كرده است؟ اين نوع افراد در لباس به چه چيزي نياز دارند؟ هنگام طراحي لباس براي خود ، چيزهايي طراحي كنيد كه دوست داريد آنها را داشته باشيد يا بپوشيد.

تركيب سبك ها و روندهاي موجود مي تواند براي ايجاد ظاهري جديد جالب باشد. براي مقاله اي كه از دهه 1990 با دهه 1930 تركيب شده است؟ چگونه مي توان عناصر لباس مردانه را در لباس زنانه جاي داد؟

دوره طراحي لباس  از منطقه آموزشي خود خارج شويد و با هنر ، عكاسي ، تاريخ و نمادهاي دنياي مد آشنا شويد. همه اينها مي تواند به شما در يافتن يك ايده جديد هيجان انگيز كمك كند.

 

با طرح آشنا شويد. اگر مي خواهيد طرح هاي جديدي ايجاد كنيد ، بايد درباره طراحي بدانيد. ياد بگيريد كه مانند يك طراح فكر كنيد. از مطالعه طراحي مد خودداري كنيد. اصول نظريه طراحي در همه رشته ها كاربرد دارد. شايد خواندن چيزي در زمينه تايپوگرافي متعلق به شما باشد. چقدر مي توانم در زمينه طراحي مد به شما آموزش دهم؟

آموزش طراحي لباس  با دنياي مد آشنا شويد. اگر مي خواهيد لباس طراحي كنيد ، ممكن است بخواهيد هر آنچه را كه بايد در مورد دنياي مد بدانيد بياموزيد. ممكن است خود را فردي بسيار شيك بدانيد ، اما دانستن اينكه چگونه خوب لباس بپوشيد تنها نوك كوه يخ است. اگر در حال حاضر در مد داغ فعلي هستيد ، ممكن است تا زماني كه طراحي شما كامل نشود از مد افتاده باشد. طراحان مد حرفه اي دائماً در مورد آنچه مي خواهند در هر مد آينده باشند فكر مي كنند. ويدئوهاي مد را تماشا كنيد يا تصاويري از نمايش هاي مشهور مد را آنلاين تماشا كنيد ، يا ببينيد آيا يكي از آنها در نزديكي محل زندگي شما اتفاق افتاده است. طراحان حرفه اي مجموعه هاي فصلي خود را ماه ها پيش طراحي كرده اند ، بنابراين اين نمايش ها مي تواند به شما اين ايده را بدهد كه چه نوع روندهايي در آينده وارد دنياي مد مي شوند. تاريخ و فيلم الهام بخش بزرگي هستند. در واقع ، تاريخ يك پاسخ عالي براي نحوه و دليل پوشيدن لباس است.

با فناوري و نرم افزار آشنا شويد. در حال حاضر ابزارهاي بيشتري براي طراحان نسبت به قبل دارد. شما بايد علاوه بر دانستن نحوه كار با طرح و چرخ خياطي ، با نرم افزارهايي مانند Adobe Photoshop و Illustrator نيز آشنا باشيد.

به پارچه ها توجه كنيد. آيا ماده الاستيك يا چيزي با مقدار بيشتر مي بينم؟ آيا طراحي شما روان است يا سخت و معماري؟ آيا پارچه بايد صاف باشد يا بافت؟ اگر الهام اوليه شما پارچه شگفت انگيزي بود كه ساخته ايد ، آيا قبلا آن را پوشيده ايد؟ در غير اين صورت ، به اين فكر كنيد كه طراحي شما به چه نوع متريالي نياز دارد.

همچنين تزئيناتي مانند دكمه ، توري ، مهره يا نخ گلدوزي را در نظر بگيريد. اين موارد مي تواند بر انتخاب پارچه شما تأثير بگذارد.

دوره طراحي لباس  رنگ و طرح را در نظر بگيريد. درصد تأثير طراحي شما براي استفاده از رنگ و طرح شما. درباره هدف نهايي خود در مورد لباس و نحوه تصور شخصي كه آن را مي پوشد فكر كنيد. مشتري خود را در نظر بگيريد و اينكه آيا ممكن است بخواهد آن را بپوشد يا خير. بيشتر از همه ،

دوره طراحي لباس چه چيزي نياز داريد؟ چه چيزي شما را هيجان زده مي كند؟ ممكن است يك پارچه خاص باشد ، يك اثر هنري تصويري كه ديده ايد ، چيزي كه مي توانيد در يك فروشگاه پيدا كنيد ، لباسي كه در خيابان ديديد ، يك الگوي رنگ خاص و غيره. به طور كلي ، مناسب راهي براي الهام بخشيدن به وجود ندارد. مهم اين است كه چيزي را بيابيد كه شما را هيجان زده كند.

 

با حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

كاربرد حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) چيست؟

حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

در نهايت مي توان گفت كه نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) كاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت چيست؟

زماني كه مي گوييم حفاظ آهني مدرن و با امنيت در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني مدرن و با امنيت گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني مدرن و با امنيت نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني مدرن و با امنيت آشنا كنيم.

درب آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني مدرن ، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

تعمير تلويزيون در غرب تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون غرب تهران جز تعميرگاه هاي معتبر تلويزيون است. اگر براي تعمير لوازم جانبي تلويزيون نيازمند كارشناساني خبره مي باشيد مي توانيد با نمايندگي هاي ما تماس بگيريد. تعميركار هاي تعمير تلويزيون غرب تهران دانش خود را مطابق با تكنولوژي ها و فن آوري هاي روز دنيا ايجاد كرده و بهترين دستاورد ها را در اين زمينه ارائه مي دهند. تلويزيون شما دچار اشكال شده و نياز به يك تعميركار تعمير تلويزيون در نزديكي خود داريد؟

تعمير تلويزيون غرب تهران به شما توصيه مي كند كه از تعمير تلويزيون توسط خود پيشگيري كنيد. چون شما نمي خواهيد وسايل الكتريكي خود را خراب كنيد. اين موضوع مي تواند باعث نا امني شما شود و آسيب بيشتري به تلويزيون شما وارد كند. دوم اينكه سپردن تلويزيون به يك كارشناس از كارشناسان تعمير تلويزيون فاران سرويس براي تشخيص اشكال تلويزيون بيشتر ارزان تر از جايگزيني تلويزيون شما است. با تعمير صحيح تلويزيون توسط گروه تعمير تلويزيون غرب تهران شما مي توانيد در هر زمان كه مي خواهيد تصوير مورد نظر خودتان را از تلويزيون داشته باشيد.

تعمير تلويزيون غرب تهران در نزديك ترين مكان به شما

بهترين مكان براي تعمير تلويزيون شما تعميري است كه در نزديكي منزل شما قرار دارد. تعمير تلويزيون غرب تهران گروه سياري را فراهم كرده كه در صورت نياز شما فورا در محل حاضر شده و خدمات مورد نياز را به شما ارائه مي كند. تعمير تلويزيون غرب تهران نامي آشنا در تعمير تلويزيون است.

مراجعين گرامي براي ثبت در خواست مي توانند از شماره هاي تماس ما استفاده كنند و يا فرم درخواست آنلاين را از گروه تعمير تلويزيون سامسونگ يا و سوني و ال جي غرب تهران درخواست كنند. ما با داشتن تيمي گسترده، متبحر و كارآزموده به انجام همه خدمات تلويزيون طبق وقتي شما مشخص مي كنيد بپردازيم.

تعمير تلويزيون غرب تهران خدمات بعد از فروش تلويزيون را به شما ارائه مي كند. براي كسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از مراحل كاري با شماره هاي ما تماس بگيريد. دفاتر نمايندگي تلويزيون غرب تهران پاسخگوي نيازها و سوالات شما مراجعين گرامي است. تعمير تلويزيون غرب تهران زير نظر مجرب ترين تعميركار هاست.

از قطعات فابريك و اصل شركتي استفاده مي كند و داراي ضمانت نامه رسمي است. اين خدمات در كوتاه ترين زمان در منزل شما صورت مي گيرد. تعمير تلويزيون غرب تهران در نظر دارد كه همه خدمات مربوطه توسط كارشناس آموزش ديده برند تلويزيون شما صورت بگيرد. تعمير تلويزيون غرب تهران خدماتي را براي رفاه حال مشتري ارائه مي كند كه به سبب آن ديگر نيازي نيست شما تلويزيون تعميري خود را به تعميرگاه ببريد. يكي از امتيازات تعمير تلويزيون غرب تهران اين است كه سرعت بالايي در ارائه خدمات به مراجعين دارد. شما مي توانيد براي تعمير تلويزيون خود به شعب مختلف ما تماس بگيريد.

چه چيزي تعمير تلويزيون غرب تهران را متفاوت مي سازد ؟

با اشكالي روبرو شده ايد؟ مهم نيست كه تلويزيون را از كجا خريده ايد، متخصصين ما آماده مي باشند تا آن را براي شما حل كنند. شما مي توانيد هر چيزي را به ما بسپاريد. تلويزيون كار نمي كند؟

كارشناسان ما در اينجا براي كمك به حل سريع آن مي باشند تا بتوانيد دوباره به تماشاي نمايش هاي مورد علاقه خود بپردازيد. اشكالاتي مثل:

اشكالات صدا

اشكالات صفحه

پيكسل موجود نيست

صفحه روشن نمي شود

مسائل تنظيم

با توجه به قيمت تلويزيون و قطعات آن ما قيمت گذاري تلويزيون شما را مشخص مي كنيم. آن را به نمايندگي خدماتي مان مي سپاريم و يا اگر براي شما مقدور است در خانه خود در وقتي براي شما مناسب است به تعمير مربوطه مي پردازيم. مهم نيست كه تلويزيون خود را از كجا خريده ايد. تعمير تلويزيون غرب تهران هنوز هم مي تواند به شما كمك كند. هزينه تعمير تلويزيون توسط تعمير تلويزيون غرب تهران شامل همه قطعات و نيروي كار است.

 تلويزيون شما اشكال دارد؟

تلويزيون شما داراي اشكالي است كه مي توانيم آن را حل كنيم؟ چه اشكال سخت افزاري، چه در مؤلفه هاي آسيب ديده و چه در بلندگو اگر تلويزيون شما مشكلي داشته باشد،

تعمير تلويزيون غرب تهران روش هاي مختلفي را براي ترميم تلويزيون تان ارائه مي كند و متخصصين زبده اي را در اختيار دارد. هر كدام با توجه به برند مورد نظر شما سرويس ها و خدمات متفاوتي ارائه مي دهند. در همه مراحل متخصصين تعمير تلويزيون غرب در كنار مشتري خواهند بود و مشتري را در ارائه خدمات مورد نظر ياري خواهند كرد.

با توجه به ايجاد رساني مدل هاي جديد تلويزيون، امكان دارد نصب و راه اندازي و همينطور ارائه خدماتي مثل تعمير آن ها اشكال باشد. اما افرادي كه در گروه تعمير تلويزيون غرب تهران مشغول به كار مي باشند. هميشه در حال گذراندن دوره هاي عملي براي افزايش مهارت و تخصص لازم مي باشند.

چگونه متوجه شويد كه تلويزيون نياز به تعمير دارد؟

همه تلويزيون ها همراه با يك ماه ضمانت خدمات مي باشند. مي توانيد ضمانت اصلي كارخانه خود را هم حفظ كنيد. اگر ضمانت نامه شما به اهمه رسيده باشد ما مي توانيم بهترين خدمات را براي بازيابي هر چه بهتر تلويزيون به شما ارائه دهيم.

مرحله اول:

به روز رساني نرم افزاري قابل استفاده براي تلويزيون را بررسي كنيد. براي نياز به تعمير، به متخصصين تعمير تلويزيون غرب تهران اعتماد كرده و راهنماي بررسي ما را دنبال كنيد.

مرحله دوم:

اگر تلويزيون شما نياز به تعمير دارد، لطفا براي ترتيب قرار ملاقات خود به فرم رزرو ما مراجعه كنيد.

مرحله سوم:

وقتي كه نياز به تعمير تلويزيون خود را تأييد كرديد. يك تعميركار معتبر تعمير تلويزيون غرب تهران در زمان مشخص شده از مكان شما بازديد مي كند.

مرحله چهارم:

ما تلويزيون شما را مستقيما در محل تعمير خواهيم كرد.

 تعمير تلويزيون توسط تعمير تلويزيون غرب تهران مقرون به صرفه است؟

بيشتر كساني كه از تلويزيون هاي LED و LCD استفاده مي كنند، ترس از خرابي آن را دارند. بيشتر افراد از اين واهمه دارند كه جايگزيني قطعات خوب و اصلي مي تواند براي آن ها پر هزينه و پر دردسر باشد و يا فكر مي كنند كه نمي توانند آن ها را تعمير كنند.

با اين همه، اين مسئله هميشه صدق نمي كند. با وجود يك متخصص خوب شما مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ دردسري دوباره تعمير كرده و نگران خريد دوباره تلويزيون نباشيد.

اگر مي توانيد تلويزيون خود را تعويض كنيد كه پنل آن شكسته شده باشد. لطفا دقت كنيد در مواردي كه در اثر ضربه به صفحه جلويي تلويزيون شما آسيب ديده باشد و در نتيجه ترك خورده باشد.

به عنوان يك تعمير مقرون به صرفه طبقه بندي نمي شود. علت اين امر اين است كه صفحه جلويي يا صفحه تلويزيون ??? هزينه تلويزيون را تشكيل مي دهد.

پس در بيشتر موارد جايگزيني تلويزيون در اين حالت از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه تر است. اگر آنقدر بدشانس مي باشيد كه به طور تصادفي به صفحه تلويزيون آسيب رسانده ايد، ارزش اين را دارد كه ضمانت تلويزيون خود را بررسي كنيد. اما در صورتيكه صفحه تلويزيون نشكسته باشد شما مي توانيد تلويزيون را بدون هيچ دردسري تعمير كنيد. نگران خريد دوباره تلويزيون نباشيد.

سرويس تي وي شما را در انجام هر يك از اشكالات ياري مي كند. شما مي توانيد از محل ما بازديد كرده و از اعتبار ما اطمينان حاصل كنيد. تعمير تلويزيون غرب تهران به شما خدماتي متمايز ارائه مي كند.