پنجشنبه ۲۹ شهریور ۰۳

لگو نوعی اسباب بازی است که به تقویت قوه تخیل افراد کمک زیادی می کند. این اسباب بازی در ابتدا برای کودکان تولید و به بازار عرضه می شد، اما در حال حاضر با توجه به محبوبیتی که دارد، اسباب بازی های لگو برای گروه های سنی مختلف تولید می شود. با توجه به محبوبیت بالای اسباب بازی های لگو در تمام سنین به خصوص برای کودکان و نوجوانان، امروزه شرکت های زیادی این محصول را تولید می کنند. به همین دلیل قبل از خرید لگو ابتدا باید بدانید که چگونه لگو اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. در این مقاله تصمیم گرفتیم تفاوت لگوی اصلی و تقلبی را برای شما توضیح دهیم.

تفاوت لگوهای واقعی و تقلبی

همانطور که قبلا گفتیم تشخیص لگو اصل و تقلبی بسیار مهم است و باید سعی کنید یک مدل با کیفیت برای کودک خود بخرید. راه هایی برای تشخیص لگوهای اصل از تقلبی وجود دارد که باید هنگام خرید لگو در نظر بگیرید برخی از این راهکارها عبارتند از:

به دنبال لوگوی شرکت لگو بر روی بسته بندی محصول باشید

لگوهای تولید و تهیه شده از شرکت لگو نشان این شرکت را بر روی بسته بندی خود دارند. بنابراین، اولین قدم برای تشخیص لگو اصلی و تقلبی، جستجوی این نماد است! لوگوی شرکت لگو یک مربع قرمز رنگ است که نام لگو با رنگ سفید نوشته شده است و معمولا در گوشه سمت چپ بالای بسته بندی ست های لگو دیده می شود.

به قیمت محصول توجه کنید

لگوهای اصلی اغلب با قیمت نسبتاً بالایی فروخته می شوند. زیرا کیفیت این محصولات بالاست و می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. در عین حال، کیفیت پلاستیک به کار رفته در لگوهای تقلبی بسیار پایین است، بنابراین قیمت آنها نیز پایین خواهد بود. بنابراین توصیه می کنیم به دلیل قیمت پایین هرگز تسلیم وسوسه خرید لگوهای تقلبی نشوید و لذت بازی با لگوهای باکیفیت و اصل را از کودک خود سلب نکنید.

به نماد لوگو روی قطعات اسباب بازی لگو توجه کنید

قطعات اسباب بازی های اصلی لگو علاوه بر جعبه و بسته بندی، دارای لوگو و علامت تجاری این شرکت با کیفیت بالا می باشد. بنابراین با بررسی وجود این لوگو می توانید لگوی اصلی و تقلبی را تشخیص دهید.

به کیفیت و زیبایی ساخت لگو توجه کنید.

با توجه به اینکه در تولید لگو از پلاستیک با کیفیت تری استفاده می شود، نمی توان کیفیت لگوهای اصل را با تقلبی آن ها مقایسه کرد. در واقع با کمی دقت به بدنه اسباب بازی ها می توان به وضوح ظرافت ساخت آنها را درک کرد و لگوی اصلی را از تقلبی تشخیص داد.

هر مجموعه لگو را یادداشت یا شناسه کنید

جالب است بدانید که شرکت لگو در طول سالیان متمادی تولید این اسباب بازی های ساختمانی، لوگوی منحصر به فردی را بر روی بسته بندی هر یک از محصولات خود قرار داده است. با جستجوی این شناسه ها در وب سایت لگو و مشاهده فیلم های آموزشی نحوه استفاده از آنها می توانید به راحتی به صفحات مربوط به مدل های لگو دسترسی داشته باشید. بدیهی است که هیچ لگو تقلبی دیگری مانند آن را ندارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.